Sunday 6 January 2013

Q&A: SHOWROOM


Q: SHOWROOM gromadzi niezależnych projektantów, którym umożliwia sprzedaż i promocję swoich produktów. Tajemnicą jednak pozostaje, kto jest jego twórcą. Kim jesteście? Powiedzcie coś o sobie. 

A: SHOWROOM to projekt tworzony obecnie przez kilkanaście osób. Jesteśmy zespołem pasjonatów, nie tylko modowych. Twarzami firmy są Jasiek Stasz i Michał Juda – twórcy projektu, jednak obecny wygląd platformy to wynik zbiorowego wysiłku wielu osób.


Q: Skąd wziął się pomysł na stworzenie SHOWROOMu? Czy wzorowaliście się na np. zagranicznych sklepach internetowych tego typu? 

A: SHOWROOM powstał organicznie. Zastanawialiśmy się nad wsparciem znajomych prowadzących niezależną markę modową w zakresie sprzedaży online. Z naszych rozważań narodziła się aplikacja facebookowa, którą pod koniec 2011 roku zaprezentowaliśmy wybranym projektantom. W styczniu 2012, kiedy kilkadziesiąt osób wyraziło zainteresowanie korzystaniem z naszych usług stworzyliśmy platformę SHWRM.PL która skupia wybrane produkty współpracujących z nami marek.


Q: Z jakim stylem się utożsamiacie? Macie może misję, chcecie coś zakomunikować, zapoczątkować nowy trend?

A: Przede wszystkim chcemy promować niezależną polską modę, niezależnie od stylów z jakimi utożsamiamy się prywatnie. Uważamy, że mamy świetnych projektantów, tworzących na światowym poziomie, którzy dzięki przemyślanemu wsparciu promocyjnemu mogą podbić serca fanów mody nie tylko w naszym kraju. Staramy się nie tylko sprzedawać modę, ale rozwijać cały rynek. Aktywnie działamy na rzecz jego profesjonalizacji.


Q: Jakie są kryteria doboru projektantów w Waszym sklepie - czego szukacie u potencjalnych współpracowników?

A: Nad każdym zgłoszeniem pochylamy się bardzo dokładnie. Analizujemy, biorąc pod uwagę charakterystykę naszych klientów, potencjał sprzedażowy marki, jej profesjonalizm, asortyment oraz sposób prezentacji produktów. Kryteria doboru projektantów nie są jawne, jednak uważni obserwatorzy z pewnością dostrzegą klucz jakim się posługujemy.


Q: Jakie macie plany na rok 2013? Coś się zmieni, a może rozszerzycie swoją działalność, otworzycie sklep stacjonarny? 

A: Nie planujemy prowadzenia działań poza Internetem, chcemy skupić się na rozwoju platformy w Polsce oraz aktywnie promować niezależną polską modę w kraju i poza jego granicami. Z pewnością sięgniemy też do zasobów naszego strategicznego partnera, koncernu medialnego Burda International. 



                                                                                                       




 zdjęcia są własnością SHOWROOMu

No comments:

Post a Comment