Q: SHOWROOM gromadzi niezależnych projektantów, którym
umożliwia sprzedaż i promocję swoich produktów. Tajemnicą jednak pozostaje, kto
jest jego twórcą. Kim jesteście? Powiedzcie coś o sobie.
A: SHOWROOM to projekt tworzony obecnie przez kilkanaście osób.
Jesteśmy zespołem pasjonatów, nie tylko modowych. Twarzami firmy są Jasiek
Stasz i Michał Juda – twórcy projektu, jednak obecny wygląd platformy to wynik
zbiorowego wysiłku wielu osób.
Q: Skąd wziął się pomysł na stworzenie SHOWROOMu? Czy wzorowaliście się na np. zagranicznych sklepach internetowych tego typu?
A: SHOWROOM powstał organicznie. Zastanawialiśmy się nad
wsparciem znajomych prowadzących niezależną markę modową w zakresie sprzedaży
online. Z naszych rozważań narodziła się aplikacja facebookowa, którą pod
koniec 2011 roku zaprezentowaliśmy wybranym projektantom. W styczniu 2012,
kiedy kilkadziesiąt osób wyraziło zainteresowanie korzystaniem z naszych usług
stworzyliśmy platformę SHWRM.PL która skupia wybrane produkty współpracujących z
nami marek.
Q: Z jakim stylem się utożsamiacie? Macie może misję, chcecie coś zakomunikować, zapoczątkować nowy trend?
A: Przede wszystkim chcemy promować niezależną polską modę, niezależnie od stylów z jakimi utożsamiamy się prywatnie. Uważamy, że mamy świetnych projektantów, tworzących na światowym poziomie, którzy dzięki przemyślanemu wsparciu promocyjnemu mogą podbić serca fanów mody nie tylko w naszym kraju. Staramy się nie tylko sprzedawać modę, ale rozwijać cały rynek. Aktywnie działamy na rzecz jego profesjonalizacji.
Q: Jakie są kryteria doboru projektantów w Waszym sklepie - czego szukacie u potencjalnych współpracowników?
A: Nad każdym zgłoszeniem pochylamy się bardzo dokładnie. Analizujemy, biorąc pod uwagę charakterystykę naszych klientów, potencjał sprzedażowy marki, jej profesjonalizm, asortyment oraz sposób prezentacji produktów. Kryteria doboru projektantów nie są jawne, jednak uważni obserwatorzy z pewnością dostrzegą klucz jakim się posługujemy.
Q: Jakie macie plany na rok 2013? Coś się zmieni, a może rozszerzycie swoją działalność, otworzycie sklep stacjonarny?
A: Nie planujemy prowadzenia działań poza Internetem, chcemy
skupić się na rozwoju platformy w Polsce oraz aktywnie promować niezależną polską
modę w kraju i poza jego granicami. Z pewnością sięgniemy też do zasobów
naszego strategicznego partnera, koncernu medialnego Burda International.
No comments:
Post a Comment